taller de màscares

Aquest estiu ha sigut fantàstic. Ens hem atipat de jugar amb el mar i la muntanya. A l’aire lliure que és el què ens agrada més. Viure en una ciutat té aquest inconvenient: a vegades te’n adones de que portes massa temps sense veure el color blau i el color verd.

Amb el Sol i el bon temps que ha fet, ens van quedar pocs dies de pluja i mal temps per estar a casa. Però vàrem aprofitar un d’aquests dies grisos per provar el nostre taller de màscares que tenim a la botiga. I va ser fantàstic!

La veritat és que és molt còmode de portar a tot arreu. El taller hi cap a dins d’una caixeta petita de cartró, i en teniu per 3-4 màscares de mida petita.

***

Éste verano ha sido fantástico. Nos hemos artado de jugar con el mar y la montaña. Al aire libre que es lo que más nos gusta. Vivir en una ciudad tiene este inconveniente: a veces te das cuenta de que llevas demasiado tiempo sin ver el color azul y el color verde.

Con el Sol y el buen tiempo que ha hecho, nos quedaron pocos días de lluvia y mal tiempo para estar en casa. Pero aprovechamos un de esos días grises para probar nuestro taller de máscaras que tenemos en la tienda.¡Y fue fantástico!

La verdad es que es muy cómodo de llevar a todas partes. El taller cabe dentro de una cajita de cartón, y tenéis `para hacer 3-4 máscaras de tamaño pequeño.

 

 

 

Share

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>