divendres: festes petites

Ja fa alguns mesos que tots els divendres venim desitjant-vos un bon cap de setmana, i animant-vos a que busqueu un moment per fer una festa petita. Nosaltres aquesta setmana hem intentat posar-vos les coses fàcils. Em estat repartint festes per tota la ciutat. Així que aquest cap de setmana no teniu excusa. No cal esperar a que sigui el  nostre aniversari, la nit de Sant Joan o la festa de Cap d’Any per celebrar. Les festes de NO aniversari; les inesperades; les sorpresa. En definitiva, aquelles que celebrem per les petites coses que ens passen a diari i que moltes vegades no els hi parem prou atenció, són les més importants.

Bon cap de setmana!

***

Ya hace algunos meses que todos los viernes venimos deseándoos un buen fin de semana, y animándoos a que busquéis un momento para hacer una fiesta pequeña. Nosotras ésta semana hemos intentado poneros las cosas fáciles. Hemos estado repartiendo fiestas por toda la ciudad. Así que no tenéis escusa. No hace falta esperar a que sea nuestro cumpleaños, las verbenas veraniegas o la noche de Fin de Año para celebrar. Las fiestas de NO cumpleaños; las inesperadas; las sorpresa. En definitiva, aquellas que celebramos para las pequeñas cosas que nos pasan a diario y que muchas veces no les prestamos demasiada atención, son las más importantes.

¡Buen fin de semana!

Share

Un pensamiento en “divendres: festes petites

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>